ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

גם מסע של אלף קילומטר יכול להתחיל בכוס תה קטנה

פורסם ביום 7-7-2011, בשעה 9:27 ע"י כל מיני

כשנכנסתי סוף סוף לעולם ה דיאטה גיליתי שמדובר בבור ללא תחתית או בעצם הר שאף פעם אני לא אגיע לפסגה. אבל אז נחשפתי לרעיון הידוע: "היעד הוא חשוב אבל הדרך אליו חשובה לא פחות." ואני רוצה להוסיף שמאוד כדאי להנות מהדרך אם רוצים להגיע ליעדים שלנו.

ואם כבר להינות מהדרך, אז לפעמים כדאי לעצור ולשתות תה. למה? קודם כל, כי תמיד כדאי להתחבר לשורשים הבריטיים שלנו (הרי כולנו ראינו את החתונה של נסיך וקייט מידלטון, לא?),  וגם כי לתה יש כל מיני סגולות שלמשל אין בקפה (מי לא שותה קפה?).

מה גורם לנו לא להינות מהדרך?

המון אנשים, ואני בינהם, אינם מצליחים, למרות הנסיונות במשך שנים רבות להפחית ממשקלם בדרך טבעית, ללא תמיכה. והבעיה היא שגם שיטות שונות המערבות חומרים שונים ותרופות לעיתים קרובות אינן מועילות, ואף מקשות על ההרגשה הנפשית המתלווה לכך. אנשים שאיבדו תקוה כי הם יצליחו אי פעם להפחית ממשקלם הם האנשים שלא יוכלו להנות לעולם מפרי עמלם (אהבתי את המשפט הזה), אלא אם כן תשתנה דרך החשיבה שלהם, או שימצאו גורם אחר שיעזור להם לרכוש שוב מחדש את האמון בתהליך עצמו.

ידוע זה שנים שתה הוא משקה בריא מאין כמוהו, ועמים רבים כמו הסינים, היפנים וההודים נוהגים להכין ולשתות תה על מנת לשמור על אורח חיים בריא ולצורך תחזוקה שוטפת של הגוף. אז החלטתי לבדוק את הנושא הבריאותי והדיאטטי שעולם התה מציע.

תה שחור לדוגמא, ידוע כתה אשר מעורר את מערכת העיכול ומעודד את הפריסטלטיקה, שהוא תנועת צינור העיכול כולו לכל אורכו. התהליך של הוצאת הפסולת על ידי תנועת המעיים הוא אחד מהסודות של הפחתה במשקל (זה סוד שכולם יודעים אותו, לא?). הניקוי של הגוף מהפסולת הנאצרת בו הוא לא פחות חשוב מהבקרה הקפדנית על מה שנכנס לפה.

אנשים שחילוף החומרים שלהם מהיר ומאוזן, יוכלו להנות מניקוי ופינוי הפסולת חיש מהר, עד כי הגוף לא יצליח "ליהנות" ולאגור בתוך תאי הגוף את הרעלים וכל מה שאינו נדרש לו. הגוף אוגר אותם מתוך בלבול וחשש שמא זהו עיקר מזונו, אך מצד שני, אינו מעבד אותו או מעכל אותו כמו שצריך, כיוון שאין לו שום רצון או יכולת להשתמש בחומרים לא מזינים אלו לשם הזנה של הגוף והנעת תהליכים פיזיולוגיים. עד כאן הצד התיאורטי והרציני של העניין.

למעשה, תה עוזר בהנעת תהליכי הפינוי ופירוק השומנים בגוף. לא מדהים? גם טעים וגם מועיל. עם זאת הייתי ממליצה לבדוק שאין התה יוצר תלות מסוימת בתערובת עצמה, ושבשלב מסוים, נפטר האדם מהצורך בשתיית משקה זה באופן שגרתי.

יש אלפי סוגים שונים של תה כשניתן למצוא את כולם במגוון חנויות תה המובחרות ובבתי טבע שונים. בחנויות תה ניתן למצוא מגוון רחב של סוגים רבים של תערובות תה וניתן להתאים את הסוג הנכון. אם בעל החנות או מי שנמצא שם הם בעלי ידע וניסיון, גם במרכיבי התערובת, תוכלו להעניק לגופכם את מימדיו הטבעיים ע"י שתיית תה בריא, טעים ומפנק.

נתראה בשעת התה של 15:00.

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*