ליצירת קשר
שם
דוא"ל
טלפון
הערות
מה התשובה לתרגיל שבתמונה?*
(כתבו ספרות בלבד)

הליכה יומית ויוגה – שילוב מנצח

פורסם ביום 15-3-2011, בשעה 7:52 ע"י דיאטה מהחיים

כמו שכתבתי לפני כמה פוסטים, החלטתי לקחת את היוגה כפרויקט אישי, ולהתמיד בזה בתור הפעילות הגופנית הסדירה שאני כל כך צריכה לעשות. אז אני מאוד שמחה לדווח שאני עדיין ביוגה, ולא סתם עדיין הולכת לשיעורים, אלא גם אוהבת את זה יותר ויותר. בהתחלה, בשיעור הראשון, קצת קשה להבין מה הקטע, ואיך כל המתיחות והתנוחות המוזרות האלו אמורות לעזור לי להיכנס לכושר ולהפעיל את הגוף. אבל ככל שהזמן עובר וככל שאני משתתפת ביותר שיעורים, אני פשוט מתחילה להרגיש טוב יותר ויותר.

בימים האחרונים החלטתי שאני משלבת את היוגה עם הליכות יומיות, אליהן אני סוחבת גם את בעלי – על אפו ועל חמתו. משקל עודף זה בעיה גם שלו, לא רק שלי, ולרדת במשקל זה אינטרס משותף של שנינו. הבעיה היא שהוא מרשה לעצמו לא לעשות כלום עם עצמו, כי כשהוא חוזר מהעבודה לקראת הערב הוא כבר כל כך עייף עד שהוא אומר לעצמו שזה בסדר להימרח מול הטלוויזיה ולא לעשות עם עצמו כלום. אז סבבה – שיימרח מול הטלוויזיה, אבל אחרי שהוא הלך איתי לפחות חצי שעה. ההליכות האלו הופכות להיות מהדברים היותר טובים שעשיתי בחיים שלי. זה כיף, משחרר את הגוף, הזדמנות לנשום קצת אוויר והכי חשוב – לדבר עם בעלי. אני מרגישה שיש לנו פתאום מסגרת בה אנחנו נפגשים כל יום ומדברים (תוך כדי ההליכה) ואני מחכה להליכה היומית בכיליון עיניים כל יום (מקווה שגם הוא מרגיש ככה, למרות שהוא בטח קצת פחות מתרגש מכל הסיפור…).

השילוב של היוגה עם ההליכה היומית זה אחת מההתקדמויות הכי גדולות שעשיתי מאז שהצטרפתי ל קבוצת הרזיה ובעצם מאז שהתחלתי דיאטה רצינית. אני פעמיים בשבוע ביוגה, עוד לפחות חמש פעמים הולכת בערב עם בעלי (רציתי לעלות את זה לשבע פעמים, אבל מגיע לו קצת חופש, מסכן…) ופעמיים במפגשים של קבוצת ההרזיה. אני מרגישה שכל המטרה הזו לרדת במשקל נותנת לי משמעות חדשה לחיים, ומכניסה אותי לעיסוקים שונים שפשוט תורמים לאיכות החיים שלי. בסוף אני עוד אגיע למסקנה שעודף משקל זה מתנה שקיבלתי מאלוהים כדי שאני אכנס לכל המסגרות האלו…

לכל מי שנמצא או נמצאת במאבק מתמיד עם דיאטה כזו או אחרת, אני ממליצה בחום על יוגה, על הליכה יומית ובעיקר – על שילוב של שתיהן. בצורה כזו, לא משנה מה קורה במהלך היום או תחת כמה לחץ אנחנו נמצאים, תמיד יש את ההליכה הזו בערב שעוזרת לנקות את הראש, להמריץ את הדם ולהניע קצת את השרירים. במיוחד עבור מי שיושב כל היום על כיסא, בנהיגה, במשרד, מול המחשב וכד'…

השילוב בין פעילות גופנית קבועה לבין קבוצת הרזיה ותחביב כזה או אחר פשוט מוסיף נפח ועניין לחיים, לכן אני ממליצה על זה בחום לכולם.

פרסם תגובה

האימייל שלך לעולם לא ישותף. שדות נדרשים מסומנים *

*
*