פורום דיאטה קלאב

הפורום מיועד לכל המתעניינים באורח חיים בריא,תזונה ודיאטה. זה המקום לשאול,להתייעץ ולשתף.

מנהל הפורום: galita, דיאטנית החברה

כדי להשתתף באופן פעיל בפורום, יש צורך להתחבר למערכת. במידה ועדיין לא נרשמת לפורום, כל שעליך לעשות הוא להקדיש שתי דקות לצורך רישום חינם בטופס ההרשמה המקוון לפורום. מייד לאחר ההרשמה תוכל להכנס לפורום כחבר פעיל.

באם הנך חבר/ה פעילה באחת מקבוצת התמיכה של דיאטהקלאב, אנא הרשם/י באמצעות טופס ההרשמה למשתתפים.

    •    
    • קציצות קישואים של טבעול

    • מאת: amira42
    • נשלח בתאריך: 02-03-2010 12:03
    בתור מה להתייחס פחמימה,חלבון,ירק? כמה מותר לאכול?
    הרכיבים:
    קישואים, חלבוני חיטה וסויה מורטבים, בצל, גזר, שמנים מהצומח, כרישה, חלבון ביצה, מים, בצל מיובש, כרישה מיובשת, אבקת בצל, סיבי תפוח אדמה, מלח, מייצבים -מתיל צלולוז, גואר גאם, אבקת שום, חומץ, סוכר, תמצית שמרים, עשבי תיבול, תבלינים, חומרי טעם וריח, סידן, ויטמין C, ויטמין E, ויטמינים מקבוצת B12, B1, B2, B6, B5, B3 - B, ברזל, אבץ, חומצה פולית.

    קלוריות ליח' 66
    חלבון 3.9
    פחמימות 3
    שומן רוי 0.5
    כולסטרול 0.35
    נתרן 193
    יח' = 43 גר

    תודה אמירה
    סיבים תזונתיים 3.3
      •    
      • היי אמירה

      • מאת:
      • נשלח בתאריך: 02-03-2010 12:20
      לפי הפירוט ששלחת, המוצר הוא משהו בין חלבון לפחמימה :)
      אם את מתכוונת לאכול אותו כתחליף למנה בשרית, אז את יכולה לאכול 3 יחידות כאלה
      אם כתחליף למנת פחמימה, אז יחידה אחת
      בתאבון !
    •    
    • קציצות קישואים של טבעול

    • מאת: amira42
    • נשלח בתאריך: 01-03-2010 15:37
    האם קציצות קישואים של טבעול נחשב כירק או כמנת חלבון/סויה?
    תודה אמירה
      •    
      • אמממ....

      • מאת:
      • נשלח בתאריך: 01-03-2010 16:59
      יכול להיות שאפילו פחמימה. שלחי לי ערכים תזונתיים שרשומים ל 100 גרם ואשיב לך
      להשתמע :)
    •    
    • נפילת מתח לאחר יום עבודה

    • מאת: naama
    • נשלח בתאריך: 05-02-2010 07:34
    הייתי שמחה לקבל טיפים כיצד ניתן להירגע, ולא באוכל..לאחר יום עבודה. זה קורה לי לאחרונה באופן קבוע, וזאת לאחר שאני מקפידה כל היום בעבודה על התוכנית. אני מגיעה הביתה, לאחר שאני אוספת את שני הזאטוטים שלי, שלהם אני נותנת אוכל של אחרי צהריים, ומתחילה לחגוג איתם. בתודה !!(אציין כי לא הספקנו בקבוצה לדבר על העניין..)
      •    
      • נפילת מתח אחרי עבודה

      • מאת: amira42
      • נשלח בתאריך: 01-03-2010 15:10
      מוכר..כמה דברים שאני ניסיתי ועזרו לי :לשתות 2 כוסות מים איך שאני נכנסת הביתה לפני כל דבר ,סוכריה לפה תוך כדי ההתארגנות והכנת האוכל.
      כשהילדים אוכלים את מתיישבת איתם אוכל או סלט גדול , או צלחת מרק ירקות (אותי אישית אוכל חם מנחם ומרגיע...)
      והצלחתי בגדול לעקור מן השורש את בעיית הנשנוש עם ההגעה הביתה והיום אני כבר אחרי זה ..לא זקוקה לארוחה הזו וממתינה ברוגע לזמן של הארוחה הבאה ללא חשקים...בהצלחה!!!
    •    
    • wink בנות, כנסו

    • מאת:
    • נשלח בתאריך: 28-02-2010 10:54
    חדש בתפריטים, תפריטי קדם מחזור א', ב' וג'.
    לשימושכן :)
    חג שמח
    •    
    • תחליף חלבון בשרי

    • מאת: MORITZ5
    • נשלח בתאריך: 27-02-2010 17:57
    בתחליפי החלבון מופיע 9 כפות של קטניות,
    בכל מקום אחר שאני קוראת כדי להגיע לתוצאה של תחליף חלבון בשרי, יש לערבב דגנים עם קטניות.
    שאלתי: מה אני צריכה להוסיף לקטניות כמו חומוס, עדשים, שעועית, ובאיזה יחס?
      •    
      • היי :)

      • מאת:
      • נשלח בתאריך: 28-02-2010 10:51
      החשיבות של שילוב דגנים וקטניות בשביל להגיע לחלבון מלא לא צריכה להיות באותה ארוחה, אלא בסה"כ בתזונה שלך.
      בהצלחה!
    •    
    • טבעולייט כמה אפשר?

    • מאת: ETYA
    • נשלח בתאריך: 28-02-2010 09:48
    smile היי, אני חדשה בתוכנית , התחלתי ביום חמישי האחרון. קיבלתי תפריט ב'. לא ברור לי בדיוק כמה טבעולייט 5% אפשר בארוחה.
    שאלתי השניה האם צריך לאכול בסה"כ אותו יום את כל הכמות או אפשר למשל לאכול יותר בערב אך בסה"כ להגיע לכמות הכללית של אותי יום.
      •    
      • ברוכה הבאה smile

      • מאת:
      • נשלח בתאריך: 28-02-2010 10:46
      ולשאלותיך, תלוי באיזה מותר מדובר. המבורגר 5% אפשר לאכול 2 יחידות כמנת חלבון בשרי, נקניקיה, אפשר 4.
      אני ממליצה לך בחום להכנס למחשבון שלנו, שם תהיינה לך תשובות בהרחבה
      http://www.dieta-club.co.il/calculator.php
      לגבי חלוקת האוכל בין הארוחות, יש חשיבות גדולה לאכול את הרשום בכל ארוחה ולא להתחיל נייד מארוחה לארוחה.
      יש לזה השלכות על תחושות הרעב והשובע ויגדיך את הסיכוי שלך להצליח smile
      שיהיה בהצלחה וחג שמח king
    •    
    • היי בוקר טוב

    • מאת: tamarinb
    • נשלח בתאריך: 27-02-2010 11:32
    שלום לכולם, חדשה פה, לא מצליחה להכנס לפורום משתתפים....עזרה? תודה!
    •    
    • המשך לשאלה - תחליף חלבון בשרי

    • מאת: MORITZ5
    • נשלח בתאריך: 27-02-2010 18:00
    מהיא צורת הבישול הנכונה?
    האם צריך לבשל את הדגנים עם הקטניות?
    או שאפשר כל אחד לחוד ואז רק לערבב בינהם?

    ובנוסף: האם אפשר להחליף מנת פחמימה כמו פרוסה ב-2 כפות קוואקר קלוי?
    •    
    • נתקעתי

    • מאת: shani
    • נשלח בתאריך: 23-02-2010 13:13
    cry אני כבר חודש נתקעת במשקל שנע בחצי קילו לפה ולשם, ובאמת שאני לא יודע לשים את האצבע איפה טעיתי, אני רוצה לציין שאני היום פחות 14 קילו אומנם לא בדיאטה קלאב, לפני הצבא גרתי עם ההורים בצפון שם הייתי רשומה לקבוצת תמיכה משהו דומה לזה ירדתי 17 קילו בכזאת קלות בכלל לא הרגשתי את זה לא התאמצתי זה פשוט קרה, גם לא הייתי עושה משהו מיוחד הייתי אוכלת מה שאומרים לי עושה בין 3-4 אירובי בשבוע וזהו, אפילו אני לא זוכרת את עצמי שותה מים כשחלק מהתהליך, אולי שתיתי אבל לא השקעתי בזה איזה מאמץ ובטח שלא שתיתי 12 כוסות מים ביום, ופשוט ירדתי כל שבוע בין קילו לקילו וחצי וזה קרה כ"כ מהר תוך חמישה חודשים הייתי נראית ממש טוב, ועוד מבלי להתאמץ! אח"כ התגייסתי שירתי בבסיס סגור וזה לא שאני מתרצת לעצמי אבל מה שלא הייתי אוכלת או נוגעת היה משמין, ועדיין הייתה לי את המודעות ועליתי 10 קילו בשנתיים עם כל המודעות שהייתה לי! אחרי הצבא חזרתי לאותה קבוצה ירדתי 5 קילו ואז עברתי לגור בב"ש פה נרשמתי ל"דיאטה קלאב" אני כבר חודשיים פה וירדתי 2 קילו אני לא אומרת שזה גרוע אבל זה לא טוב כמו שהיה לי פעם, אני מרגישה שאני ממש מתאמצת ועדיין לא מצליחה אני כל כולי שקועה רק בזה וחושבת איך אני יכולה לעזור לעצמי שאני יצליח יותר טוב, אני לא שותה מספיק מים אבל יכול להיות שזה מה שמעקב לי את הירידה? אני לא עושה 4 פעמים ספורט בשבוע, רק פעמיים אבל עדיין זה מה שיכול להפריע? זה ממש מתסכל אותי וכל שבוע שאני חוזרת מהקבוצה אני מנסה להבין למה הפעם לא הולך לי.. כבר הייתי שם כבר עשיתי את זה אני יודעת שאני יכולה ואני באמת רוצה בזה כ"כ אבל לא הולך לי.. תעזרו לי
    •    
    • עצירות

    • מאת: nilir
    • נשלח בתאריך: 20-02-2010 08:21
    התחלתי לסבול מעצירות. אחרי 9 חודשים בתוכנית ... מעולם לא סבלתי. מה מומלץ לעשות?
      •    
      • בוקר טוב

      • מאת:
      • נשלח בתאריך: 21-02-2010 10:59
      לא נחמד בכלל cry
      יחד עם זאת, מכיוון שהעצירות התחילה כל כך הרבה זמן אחרי שהתחלת את התכנית,
      אני תוהה אם היא קשורה אליה ואל הרגלי האכילה שלך, או שאולי כדאי קודם לברר את הסיבה להופעתה?
      בכל אופן, התכנית, כיוון שמכוונת לתזונה נכונה, גם מכוונת לעניין הזה, אפשר לנסות להחליף אחת ממנות החלבון החלבי באקטיביה,
      פעם אחת ביום ואפילו פעמיים, אךכל זה לא במקום בירור רפואי לעניין
      בריאות !
    •    
    • מאמר של לימור-מנחה בכירה בדיאטהקלאב

    • מאת: dietaclub
    • נשלח בתאריך: 01-01-2010 13:18
      •    
      • מאמר של לימור

      • מאת: inbal
      • נשלח בתאריך: 15-02-2010 20:34
      חיזקת אותי... ועל כן תודתי הכנה...
      את נראת נפלא בתמונות. כל הכבוד- יישר כוח! smile
      •    
      • מאמר שנכתב מן הלב ונכנס אל הלב smile

      • מאת: 1357
      • נשלח בתאריך: 16-02-2010 11:14
      תודה ללימור על המאמר הזה ועל מאמרים מענינים ומלמדים אחרים המתפרסמים באתר.
      •    
      • מלכה king

      • מאת:
      • נשלח בתאריך: 16-02-2010 11:46
    •    
    • עוגיות

    • מאת: 100780
    • נשלח בתאריך: 15-02-2010 13:47
    עוגיות שרציתי לדעת אם פשר לאכול וכמה ?
    נתוניםל100 גר
    371 קלוריות
    חלבונים 8
    פחמימות71
    מתוכם רב כהלים 11
    סיבים תזןנתים8
    שומנים 8
    מתוכם שומן רווי 1.6
    שומן טרנס 0
    כולסטרול 0
    נתרן 260
    רשום לביסקויט 1 ששוה 4 גרם 15 קלוריות וללא סוכר כמובן
      •    
      • אפשר

      • מאת:
      • נשלח בתאריך: 15-02-2010 14:46
      5 עוגיות שכאלה יהיו מנת פחמימה.
      בתאבון!
    •    
    • נוטשת סדרתית שרוצה לחזור..

    • מאת: orenelin
    • נשלח בתאריך: 14-02-2010 12:06
    ממש מתסכל. עזבתי את הקבוצה לפני כ-4 חודשים, די בסמוך שהתבשרתי שאני בהריון. זאת היתה הפעם השניה שעזבתי את הקבוצה (אחרי שנשבעתי לעצמי שאני לעולם לא עוזבת יותר).
    והנה אני, פורקת כל עול כבר 4 חודשים.
    עליתי כבר 8 ק"ג ויש לי תחושה סמוייה שרב המשקל הזה בכלל לא קשור להריון.
    אני ממש חוששת שאם לא אקח את עצמי בידיים, אני אמצא את עצמי +30 ק"ג בסוף ההריון.
    גמלתי בליבי החלטה שאני חוזרת לקבוצה. למזער נזקים.
    אני צריכה למצוא בתוכי את הכח להתמיד ולהישאר. והפעם לתמיד.
    פעם שלישית גלידה (לייט, כמובן!)


    •    
    • למה אנחנו לא יכולות ללא הקבוצה?

    • מאת: 1357
    • נשלח בתאריך: 08-02-2010 15:03
    אנחנו מוכשרות בכל כך הרבה תחומים, חלקנו נושאות בתפקידים בכירים, בכירים מאוד. יודעות לקבל החלטות ולעמוד על מימושן, קפדניות, אחראיות, ודווקא בדבר הזה אנחנו כל כך חלשות. קשה לי עם זה, מאוד! עם העובדה שאינני יכולה/אינני מסוגלת ללא הקבוצה. ובכל פעם שאני מנסה אני מאבדת שליטה ומתפרקת. העובדה הזו מרגיזה אותי, מעציבה אותי ומתסכלת אותי. כל כך הייתי רוצה להצליח בזכות עצמי, לבדי. לא להיות תלויה בחתיכת ברזל עליה אני עומדת פעם בשבוע, במנחה - לא חשוב כמה היא מקסימה ומוכשרת וחכמה, ובקבוצה - קבוצה שכולה בנוייה מאנשים המתמודדים כמוני עם אותה הבעייה/מחלה. סוף הוצאת קיטור.
      •    
      • תשובה ל 1357

      • מאת: sharonvictor
      • נשלח בתאריך: 11-02-2010 07:40
      את אמרת מילת המפתח - בעיה/מחלה. האם את יכולה לרפא את עצמך לבד מכל מחלה? זה לא בושה שגם נשים חזקות ומוצלחות צריכות לפעמים עזרה. אני אישית לא הייתי מחזיקה מעמד יום אחד בלי עזרת הקבוצה שלי שבינתיים הוציאו אותי מכל משבר בדיאטה שיכלה להיגמר בבריחה מהתכנית. אולי עדיף לך פשוט להשלים עם העובדה שכן צריכים עזרה ולא לבזבז אנרגיה על מחשבות כאלא שלא מועילות ולא עושות לך טוב. בהצלחה!!!!
      •    
      • 1357 יקרה

      • מאת: feigue
      • נשלח בתאריך: 11-02-2010 13:51
      כל כך מבינה אותך!!!חשבתי בדיוק כמוך כל כך הרבה זמן!!!בדיאטהקלאב למדתי להתעסק פחות ב"למה" ויותר ב"איך".איני יודעת להסביר לך למה, מה שאני יודעת זה שמאז שהפסקתי להתווכח עם העובדה שאני זקוקה למפגש השבועי,ולהתווכח עם מה כדאי לי או לא לאכל אני הרבה יותר רגועה ושמחה.למדתי להתמסר לקבוצה, למנחה ולתכנית.הירידה במשקל והשמירה עליו הרבה פחות קשות.ועוד משהו, אני רוצה לספר לך משהו שבעלי היקר (רזה)אמר לי פעם כשבכיתי לאחר זלילה:אני מאמין לכל מילה שאת אומרת, אך לא מצליח להבין, לכי לקבוצה שלך, שם יבינו אותך ויוכלו לעשור לך יותר טוב.זה מה שאת , יקירתי עשית כרגע...שולחת לך חיבוק וירטואלי.בהצלחה
        •    
        • לאחד-שלוש-חמש-שבע האמיצה!

        • מאת: michal
        • נשלח בתאריך: 11-02-2010 21:27

        היטבת לבטא במילים את מה שאני[ובטוחתני שרבות אחרות] מרגישה מידי פעם:"זה לא פייר,למה אני לא יכולה לבד,למה דווקא אני" וכו' ... הגעתי למסקנה שרגשות התסכול הללו לא מובילים אותי לשום מקום[חוץ מאת יודעת לאן...]ולאט לאט השלמתי עם "הנזקקות"שלי בנושא הזה. ההשלמה הועילה לי מאוד,איפשרה לי להשיל עשרות קילוגרמים עודפים ומאפשרת לי כיום לשמור על עצמי בגרסה המצומצמת שלי....
        עדיין אני לא יודעת "למה" ויכול להיות שלעולם לא אדע -כל מה שאני יודעת אחרי שנים בתכנית הוא-שקמה בבוקר,עושה ספורט בחיק הטבע,משתחלת בקלות לג'ינסים הכייפים שלי[חלום שהתגשם!] אורזת כריכים,ירקות ופירות ויוצאת לעוד יום משוקם....וכש"למה" בא לבקר אותי[והוא בא!!!] אני אומרת לו"ככה"....אין לי תשובה אבל יש לי תכנית... yo
    •    
    • למה אנחנו לא יכולות ללא הקבוצה

    • מאת: nuritt
    • נשלח בתאריך: 11-02-2010 15:39
    לדעתי הצורך שלנו במישהו חיצוני מעבר לביקורת העצמית שלנו חשובה לנו.
    גם כ גורם ששוקל אותנו ואנו צריכות להסביר את התוצאות. ולרוב לא נעים לנו להסביר תוצאות שאינן חיוביות.
    וגם כגורם שיכול לייעץ לכוון במתן רעיונות חדשים ועוד....
    אבל חשוב מכל שאנו נדע להתייחס לתוכנית כאורח חיים נכון , נבון וקבוע.
    ולא כדיאטה זמנית פעילות שמתישהו אמורה להסתיים.